*Przyjmujemy wyłącznie pacjentów pełnoletnich (którzy ukończyli 18 lat)
*Rezerwacja wizyty stacjonarnej (w gabinecie) wymaga przedpłaty w kwocie 100 zł
*Rezerwacja wizyty zdalnej (online) wymaga przedpłaty całej kwoty równej cenie wizyty (320 zł - diagnostyczna, 240 zł - kolejna)
*Rezerwacji wizyty można dokonać poprzez naciśnięcie "kliknij, żeby umówić wizytę" znajdujący się na stronie głównej (lub podstronie "rezerwacja wizyty") pod zdjęciem każdego z lekarzy
*Dostępne terminy wizyt widoczne są po kliknięciu w przycisk umawiania wizyty i wybraniu rodzaju wizyty, przed podaniem danych osobowych i wyborem płatności (rezerwacja wizyty następuje dopiero po podaniu danych i wyborze płatności - można więc zobaczyć wolne terminy bez obaw o przypadkowe zarezerwowanie wizyty)
Promocja jesienna -20% na pierwszą i kolejną wizytę od 22.09.2025 do końca jesieni
-20%
320 zł
czas trwania-do 60 minut
Typ wizyty: Stacjonarna lub zdalna
- Pierwszorazowa wizyta w naszym gabinecie
-20%
240 zł
czas trwania-do 30 minut
Typ wizyty: Stacjonarna lub zdalna
- Druga i każda kolejna wizyta w naszym gabinecie.
Rezerwacja wizyty i opłaty
- Rezerwacja wizyty wymaga przedpłaty zależnej od rodzaju wizyty. Wizyty stacjonarne w kwocie 100zł, natomiast e-wizyty wymagają przedpłacenia od razu całej kwoty wizyty. Przedpłaty obsługiwane są przez system szybkich płatności PayU. Link do płatności jest ważny przez 1 godzinę - brak wpłaty po upływie tego czasu skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku wizyt stacjonarnych opłacenia pozostałej kwoty należy dokonać na miejscu po wizycie. Przyjmujemy płatności zarówno kartą jak i gotówką.
- Szczegółowa instrukcja z wyjaśnieniami znajduje się poniżej. Pełny Regulamin świadczenia usług wraz z Polityką Prywatności dostępny jest również na stronie rezerwacji każdego z lekarzy, do której odsyła kliknięcie w przycisk "Kliknij, żeby umówić wizytę", znajdujący się pod zdjęciem i opisem danego lekarza.
Wybór typu wizyty
- Rezerwacji wizyty dokonuje pacjent poprzez naszą stronę internetową michalcymed.pl, po kliknięciu w przycisk "Kliknij, żeby umówić wizytę" zamieszczony na stronie głównej, pod zdjęciem każdego z lekarzy. Kliknięcie w przycisk przekierowuje do formularza rejestracji do wybranego lekarza.
- Formularz rejestracji dostarczany jest przez firmę Medfile z której pośrednictwa korzystamy przy rejestracji i prowadzeniu dokumentacji medycznej
- Wybór rodzaju wizyty odbywa się w formularzu rejestracji na który zostaniecie Państwo przekierowani po wciśnięciu przycisku umawiania wizyty" na stronie głównej pod zdjęciem odpowiedniego lekarza. Po rozwinięciu listy "wybierz usługę" pojawią się wszystie wyżej opisane typy wizyt z podziałem na wizyty w formie stacjonarnej i zdalnej wraz z cenami, a po wybraniu konkretnego typu wizyty będzie także widoczna wymagana kwota przedpłaty. Należy wybrać odpowiedni rodzaj wizyty a następnie kliknąć w niebieskie pole "zobacz wolne terminy"
- Wystarczy następnie kliknąć w dogodny termin i wypełnić niezbędne pola rejestracyjne. W polu "problem zdrowotny" prosimy o zaznaczenie czy potrzebują Państwa zaświadczenia/zaświadczeń lekarskich - z wyszczególnieniem jakiego/jakich - pomoże nam to lepiej zaplanować pracę. Opis problemu zdrowotnego będzie mile widzany, obszerność i formę pozostawiamy Państwu (może to być opis zarówno jednym zdaniem czy nawet słowem, a może być to szczegółowy opis).
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wystawiania zaświadczeń związanych z procedurą tranzycji (zastrzeżenie to dotyczy wyłącznie zaświadczeń potrzebnych do realizacji tej procedury). Osobom, które chcą rozpocząć procedurą lub są w jej trackie rekomendujemy zgłoszenie się do specjalistów z doświadczeniem seksuologicznym tj. psychiatrów z dodatkową specjalizacją z seksuologii, psychoseksuologów.
Płatność i odwołanie wizyty
- Po wypełnieniu formularza i akceptacji Regulaminu (z którym zachęcamy by się zapoznać) należy kliknąć w przycisk "Rejestruj". Zostaniecie Państwo przekierowani do strony z płatnością PayU. Gdyby płatność się nie powiodła, będzie można przejść do niej klikając w link znajdujący się w wiadomości email, którą otrzymacie Państwo wraz z potwierdzeniem procesu rejestracji (link będzie aktywny przez 1 godzinę). W razie niedokonania płatności w wyznaczonym czasie rezerwacja wizyty zostanie automatycznie anulowana.
- Możecie Państwo w każdej chwili bez podania przyczyny anulować wizytę - link do odwołania wizyty znajduje się także w wiadomości email.
- W razie anulowania wizyty zwrot przedpłaty nastąpi na Państwa konto maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Zwrócona kwota będzie pomniejszona o prowizję operatora płatności (maksymalnie do kilku złotych).
- Zwrot płatności otrzymacie Państwo pod warunkiem anulowania wizyty najpóźniej do 24 godzin przed zaplanowanym terminem wizyty. W przypadku anulowania wizyty na mniej niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Zastrzegamy sobie prawo do odwołania przez nas wizyty - bez ograniczenia czasowego. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy w pierwszej kolejności nowy termin wizyty, z uwzględnieniem Państwa preferencji. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji mogą Państwo liczyć z naszej strony na rabat za wizytę. Drugą opcją jest zwrot całej przedpłaconej kwoty (w tym wypadku bez potrącenia kosztów operatora płatności).
- Prosimy o punktualne zgłaszanie się na wizytę, ale nie wcześniej niż 15 minut przed wyznaczoną godziną wizyty. W razie spóźnienia wizyta będzie skrócona o czas spóźnienia. Jeśli spóźnienie przekroczy połowę czasu zaplanowanego na wizytę (tj. odpowiednio 15 minut w przypadku wizyty kolejnej i 30 minut w przypadku wizyty diagnostycznej)-wizyta zostanie anulowana, co będzie wiązało się z brakiem zwrotu przedpłaty.
- W przypadku spóźnienia wynikającego z naszej winy w pierwszej kolejności postaramy się przeprowadzić wizytę w pełnym wymiarze czasowym, z przesunięciem czasu zakończenia wizyty o czas opóźnienia. Jeśli przeprowadzenie wizyty w zaplanowanym wymiarze czasu nie będzie możliwe (niezależnie z czyjej strony) zaproponujemy:
- nowy, preferencyjny dla Państwa termin wizyty, lub
- skrócenie czasu wizyty z udzieleniem rabatu cenowego proporcjonalnie do czasu wizyty, lub
- anulowanie wizyty i zwrot całej przedpłaty (bez potrącania kosztów operatora płatności)
W powyższej sytuacji decyzja co do wyboru konkretnej propozycji należy w całości do Państwa.
- Wizyty zdalne mogą odbywać się poprzez połączenie video - za pośrednictwem serwisu Medfile - link do wirtualnego pokoju wizyty otrzymacie Państwo w automatycznie wysyłanej wiadomości e-mail po zarezerwowaniu wizyty. Do prawidłowego działania wystarczy smartfon. Jeśli chcielibyście Państwo skorzystać z innej formy łączności (np: WhatsApp, Skype, Facetime, rozmowa telefoniczna) - prosimy o napisanie o tym na etapie rejestracji w "opisie problemu zdrowotnego". Postaramy się wyjść na przeciw Państwa oczekiwaniom. Proponujemy także by w miarę możliwości przygotowali sobie Państwo awaryjną opcję komunikacji (np. telefon w razie problemów z internetem).
- W sytuacji zaistnienia problemów technicznych po naszej stronie lub któregokolwiek z dostawców serwisu skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy najszybszy możliwy termin. Jeśli taka opcja nie będzie Państwu odpowiadać, wówczas zwrócimy przedpłatę (w wypadku e-wizyty równą jej całkowitej cenie). Zwrot nastąpi niezwłocznie, najpóźniej do 7 dni roboczych. Zwrócona zostanie pełna kwota, bez potrącenia kosztów operatora płatności.